First 2015 blogpost

01 January 2015




V prvom rade by som Vám chcela popriať Šťastný a Veselý! :) Resp. Šťastný nový rok! Zároveň dúfam, že ste mali krásne, pokojné sviatky strávené s blízkymi a hlavne teda dúfam, že Ježiško bol štedrý! :)

Ku mne teda bol. Doniesol mi celú sadu knižiek Game of Thrones, po ktorých už dlho túžim. Bola som s Ježiškom síce dohodnutá už od leta, že s týmito knižkami môžem na Vianoce rátať, takže to nebolo prekvapko, no aj tak som bola celá bez seba, keď som ich rozbalila. (Celý zvyšok večera som ich len obchytkávala a voňala. Nemôžem ich ešte síce začať čítať, lebo mám rozčítaného Harryho Pottera, no hneď potom sa na ne vrhnem! ^_^)

Keď som ešte začiatkom decembra prišla domov na sviatky, čakalo ma ale jedno malé prekvapenie. Malý (A5) zápisník, ktorý som si ešte v júli objednávala na Ebay, no posielali mi ho na dvakrát, pretože prvýkrát vôbec nedorazil, a k tomuto druhému mi pribalili ešte jeden miniatúrny čierny s červenými stránkami. A najlepšie na tom celom je, že som ho (ich) vydražila len za 12 centov. Čo sú asi 3 kačky. No nekúp to... :D 




Ako správny nadšenec do nechtového dizajnu som si spravila aj taký sviatočný nail art. Nič zložité, len som si k inak červenej manikúre pridala jeden zlatý accent nail so zlatou mašličkou.
Chcela som o tomto napísať zvlášť článok, no cez sviatky som takmer vôbec neotvorila notebook, tak si vravím, že spravím jeden veľký mišmaš článok a bude. :)



Inak, tento Catrice zlatý lak som našla v DMku v zľave za euro. Úžasná cena za lak, ktorý inokedy stojí tak okolo 3-4€.



A to najlepšie nakoniec: vyhrala som v giveaway! :)
Konkrétne vo "Very Happy Giveaway" u Sue, za čo jej veľmi pekne ďakujem!! ^_^
Balíček dorazil pred pár dňami, krásne zabalený, obviazaný mašličkou - mohla som ho odfotiť aj zabalený, keby mi to včas napadlo...
Balíček obsahoval soľ do kúpeľa, pásiky na francúzsku manikúru, lak na nechty, vzorku šampónu, tieň na oči, a túto nádhernú malú taštičku, ktorej sa asi najviac teším :D Takáto šikovná vecička sa zíde. Stačí do nej hodiť telefón, kľúče, pár korún, ISIC, šalinkartu, a môžem sa v pohodičke pohybovať Brnom. Už si nebudem musieť vypchávať zbytočne vrecká, keď budem niekam narýchlo potrebovať odbehnúť.
Zuzka, ďakujem krásne!! ♥


3 comments :

  1. Taštička vyzerá fakt krásne! Len tá farba - teda, je krásna, ale asi nie až tak ľahko skombinovateľná, nie? :D Aspoň ja mám ten problém, že vidím kopec kabeliek v úžo farbičkách, len na ne akosi nemám... odvahu, lebo sa mi zdajú neskombinovateľné so zvyškom outfitu! :D

    ReplyDelete
  2. Wow!!! It is really such a nice blog. I like your golden Nail art. It is really necessary for a girl to make beautiful. The top reason is to enhance their natural beauty of nails. I purchased my own nail collection from beautifullady.us...

    ReplyDelete
  3. Great post!Love your blog,it's very pretty!
    xoxo antonella

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...