Latest nail art designs

05 December 2014


V poslednej dobe som často experimentovala s nail artom, niekedy sa podarilo, inokedy to vyzeralo úplne katastrofálne. Pár kreácií, ktorá sa mi celkom páčia, som si aj odfotila...





1.//  Pri tejto červeno-leopardej kreácií mám zmiešané pocity.
Veľmi sa mi páčil výsledný dizajn, ale keď si tak pozerám fotky, vyzerá to úplne amatérsky. Ozaj som sa mohla trošku viac snažiť. 


2.// Tieto cherry blossom nechty som našla na youtube a vyskúšala som ich na mamči.
Kolegyne vraj chválili ;)


3.// Modrú mixed prints manikúru som skúšala len tak, ako mi prišlo.
Ako prvý som spravila károvaný nechtík, potom som sa rozhodovala, čo pôjde ďalej.
(Prosím, nevšímajte si ten otrasný stav mojich nechtov.)


4.// Simple & Sophisticated.
Tu som jednoducho skúšala nový krémový lak od S-he a kamienky z eBayu. Oboje perfektné! ♥ Kamienky neodpadli ani po týždni, sú super tvrdohlavé a neodpadnú, kým ich sami nedáte dole. 

*Poznámka pre seba: musím sa naučiť robiť krajšie fotky nechtov!




3 comments :

  1. Jééj, tie sú parádne. Vieš, že máš na takéto vecičky talent ? :) A mimochodom chválim design. Taký čistý, jednoduchý :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem krásne! Niekedy sa zadarí, väčšinou nie.. :D
      A vďaka za pochvalu :)

      Delete
  2. Krásna manikúra. Akurát sa chystám na svadbu, tak sa mi každá inšpirácia hodí.. :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...