New in: Essence eyeshadow quattro

29 November 2014


U Sue na blogu pravidelne čítam jej #Future Stars, kde predstavuje nové limitované edície, najmä od Essence a Catrice. Práve u nej som si z kolekcie Come to Town od Essence vyhliadla hneď pár vecí, ktoré som si chcela ísť kúpiť. No keď som zašla do drogérie a pozrela som sa na ceny, bolo mi jasné, že keby si to kúpim všetko, dobrých pár týždňov by som musela hladovať. Tak som si teda za tých mojich pár študentských dukátikov vybrala len jednu paletku tieňov.


Pre túto paletku som sa rozhodla hlavne kvôli tej výraznej zlatej a bordovej farbe.
Bohužiaľ, pigmentácia nie je dokonalá, čo sa dalo čakať, ale s dobrým podkladom a s dobrým štetcom sa dá aj z priemerných tieňov urobiť celkom pekné líčenie. :)

Máte skúsenosti s očnými tieňmi od Essence? Ste s nimi spokojní? :)

4 comments :

  1. Krásny výber paletky. Zlaté tiene mám veľmi rada a sama ich často používam, je to také pekné a netradičné, no veľmi slávnostné. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na Vianočné sviatky ako stvorené ;)

      Delete
  2. Pekné odtiene, možno sa po nich poohliadnem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pekné sú, pekné, najmä tá zlatá a strieborná. :) Akurát neviem, či sa dajú na Slovensku zohnať

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...